Thursday, December 15, 2005

People

Läsa och skriva är kanske den största peppen nu. Jag är sådär vilja-för-mycket-samtidigt igen och det är ju bra kan man tro men jag bara snubblar omkring och gör lite halvt eftersom det ju var någonting annat jag borde göra. Fan, jag hatar orden borde/måste. Det är bara dåligt samvete och shit som kommer med det, ingen blir glad. Inte jag inte du. Jag gillar läget för stunden men sen vill jag nåt annat så då byter jag. Kan det inte bara få vara så enkelt?

Ibland funkar vi inte så bra ihop, Heffa blir för mycket Heffa. Säger kan inte läsa mig, and that´s the problem. Det är såklart att det är jag som är freaket som beter sig konstigt, är inte särskilt förklarande alls. Hur som helst är Sardo ett cp-smeknamn som jag visste alltför väl var det kom ifrån men om hon forfarande kan kalla mig det i sitt huvud och på andra ställen då måste hon sakna brist på självinsikt. Jag ville inte så jag låg still, blev en sardo sardin. Jag borde varit lite mer bestämd, det är väl klart att jag vet det. Mina försök ledde mest till diskussioner och kompromisser eftersom det hade varit så fruktansvärt lämpligt att vara kära i varann. Lesbian wannabe, vilket jävla skrot. Sus var nyfiken, testade och lessnade ganska snabbt. Det var inget pirr, jag ber om ursäkt men jag vill ha det!
Och därför kära vän var det bästa att avsluta snurret och bli vänner. Att jag var full och att vi pussades betyder ingenting. Det var ingenting jag tänkt på att jag ville men ibland undrar jag om din relation till mig är helt vänskaplig eller om du har några knutar på det här bandet vi har nu?
Du är världens finaste men ibland skär sig allt och låt mig bara va, fatta att läget ändrar sig till imorgon. No big deal.

Det gullades en hel del med mig i tisdags. Den här märkligt leende snubben Karl tog i för mycket och nästan snurrade håret femtio varv med sitt eviga klappande. Han började pussa, det gjorde inte jag. Tyckte bara att det var tjatigt att bli bombaderad med komplishar. Ville slippa honom men han var med överallt.
Emanuel var märkligare än man kunde ana. I efterhand minns jag bara att han pratade rivas, piskor och att vi tog på hans bröst. Plus att piercing enligt honom inte var särskilt fresh. Någonting han även var tvungen att plinga in i sin blogg.
Det fina var Carlos kramar som han lite mumlande förklarade inte riktigt var ok eftersom han var lite "halvupptagen" vilket betyder att han är jättemycket ihop med cajsalisa egentligen och inte alls borde säga till mig att jag är söt eller omfamna mig gång på gång. Jag undrar hur det ser ut i hans hjärna. En del är säkert jävligt logisk men den andra verkar lika sprattlig som hans kropp. Erkänn att du är kär i mig! haha, det är shimas tips på att få saker dit man vill. Börja meningen med erkänn. kanske funkar? Jag kan ändå erkänna att om saker och ting vore lite annorlunda vore jag nog smått förtjust. Just nu orkar jag inte. kom när du kan honey.

1 Comments:

Blogger philjones5071431799 said...

Are you stuck in a job that is leading you on the path to no where?
We can help you obtain a College Degree with classes, books, and exams
Get a Genuine College Degree in 2 Weeks!
Well now you can get them!

Call this number now 24 hours a day 7 days a week (413) 208-3069

Get these Degrees NOW!!!

BA, BSc, MA, MSc, MBA, PHD,

Within 2 weeks!
No Study Required!
100% Verifiable

Call this number now 24 hours a day 7 days a week (413) 208-3069

These are real, genuine, They are verifiable and student records and
transcripts are also available. This little known secret has been
kept quiet for years. The opportunity exists due to a legal loophole
allowing some established colleges to award degrees at their discretion.


With all of the attention that this news has been generating, I wouldn't
be surprised to see this loophole closed very soon

Get yours now, you will thank me later
Call this number now (413) 208-3069
We accept calls 24 hours a day 7 days a week.

April 27, 2006 at 9:19 AM  

Post a Comment

<< Home